Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


29 Kasım 2010 Pazartesi

Contemporary İstanbul...



   25-28 Kasım 2010 tarihleri arasında CONTEMPORARY İSTANBUL 5. kez İstanbullu' larla buluştu. Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı' nda gerçekleşen Sanat buluşmasına Türkiye' den 43 Galeri katılmış. Toplam 50 milyon TL.' lik eserin 35 milyon TL.' lik kısmı Türk sanatçılara aitmiş. Bu bilgilere heryerde raslayabilirsiniz aslında ama rakamlar ülkem için oldukça gurur verici.

   Cumartesi günü ordaydım. Giriş ücretini pahalı (20 TL.), organizasyonun süresini kısa buldum. Trafik ve otopark sorunu yaşayanlar da olmuş tabiki ama benim öyle bir sorunum olmadı.
Çok etkileyici ve cesur eserler vardı. Dinsel ve cinsel konulu objeler gibi. Sevişen heykeller, Arap alfabesi stilizasyonları özellikle dikkatimi çekenler.

   Beni her zaman kullanılan farklı malzemeler etkilemiştir. Ya da olağan malzemelerin kullanış farklılıkları. Ne bileyim plexiye basılmış fotoğraflar, çelik malzeme üzerine yapılmış yağlıboya çalışmalar, üç boyutlu kolajlar vs.

   Sözkonusu "Sanat "olunca kelimeler anlamsız. 420 sanatçı, 2000 eser... 420 farklı bakış açısı 2000 yorum. Sanat, sanat için mi yoksa toplum için mi? Evet sanat için ama birazda toplum için olsun, bence. Mesaj kaygısı olmasın ama toplumları yükseltsin.

  Fotoğraf çekmekten bazı şeyleri kaçırdım malesef. Aslında bir kere daha giderdim, sindirmek için. Neyse... Birkaç görsel Tasarım bölümünde...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder