Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


21 Aralık 2010 Salı

" Yüksek Derece" Oyuncu Seçmeleri 1...

    Tiyatro Ti' nin yeni oyunu "Yüksek Derece" ... 16-25 yaş arası genç oyuncular aranıyor. Sadece bir tiyatro oyunu değil tasarlanan. İlginç bir proje olacak. Benden de projeyi fotoğraflamamı istediler. Çok ilginç ve eğlenceli bir deneyimdi. Daha önce seçme görmemiştim:) Zormuş...
    Seçmelerin ilki geçen haftaydı. Deli gibi yağmur yağıyordu ama iyi bir katılım vardı. Takdir ettim gençleri. Eline bir text veriliyor. Buyur oyna deniyor. Gerçekten zormuş... Beni asıl şaşırtan arkadaşlar pek de zorlanmışa benzemiyordu. Gayet güzel performanslar çıktı ortaya; bana da güzel kareler tabii ki...
    "FAME" diye bir dizi vardı eskiden. TRT 2' de yayınlanırdı haftada bir kez. Sonra devam ettirmeye çalıştılar ya da filmini yaptılar ama pek olmadı. Aynı tat olmadı yani. Onu hatırladım birden. Bayağı bir kalp ve özveri işi...
    Yönetmenin de farklı bir tarzı var. O da o sırada performans sergiliyor gibi... Bu dünyadan kopuyorlar gibi...
    Bu hafta ( 23 Aralık Perşembe saat: 13:00 ) 2. seçmeler var. Çıkan kareleri görmek, "Ben de seçmelere katılmak istiyorum." veya " Merak ettim, bir bakayım... " için; "Yüksek Derece" nin Facebook aleminde sayfası var; takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder