Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


27 Aralık 2010 Pazartesi

İkonium... Konya' dan sevgilerle...


Her ne kadar son birkaç senedir çok kullanılmış olsa da ben hala çok severim "keçe" yi. Kullanırım da... Ama Konya' ya kadar hiç Keçe Atölyesine gitmemiştim. İstanbul' da gitseydim bu kadar etkilenir miydim bilmiyorum.

 İKONİUM kişiliği olan bir yer... Sahibesi Rabia Hanım Arjantinli. Dükkanın sol tarafı showroom, sağ tarafı atölye... Tezgahlar, üzerlerinde sonrasında şala dönüşecek çiçekler sıralanmış. Kesilmiş keçe kırpıntıları... Ahşap şapka kalıpları... Raflarda rengarenk yün yumaklar... Organik boya ile renklendirilmiş.

Çok özel tasarımları kendisi yapıyor Rabia Hanım. Biz herhalde 1 saatimizi orada geçirdik. Yelekler, fularlar, şallar ve şapkalardan kızların başı döndü tabii:) Benim tam da orada şarjım bitti ama compact makinayla birkaç kare alabildim.

İnsanın yaratıcılığını körükleyen bir atmosferi, havasında ilham kokusu var. Umarım tekrar giderim.


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder