Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


11 Ocak 2011 Salı

Türkiye'de Bir Türk tarafından yapılmış en büyük Fotoğraf Sergisi... SİLÜETLER ŞEHRİ İSTANBUL...


Sergi sahibi, Halim KULAKSIZ... Yer, Taksim Cumhuriyet Sanat Galerisi...
Tarih, 4 Ocak-4 Şubat 2011...

A. Halim Kulaksız fotoğraf sanatında 50. yılını kutluyor. Gayet de görkemli bir kutlama... Mekan zaten derinlemesine, etkileyici. 3 metre boyutlarında 60 adet eser... Üstelik panaromik ve İstanbul silüetleri. Çamlıca'nın tepsinden, Boğaz'da denizin ortasından, Rumli Hisarı'ndan, Haliç'ten, Beyoğlu'nun göbeği 360derece'den daha birçok yerden farklı silütler, farklı mevsimlerde... Hem boyutları hem de baskısından dolayı sanki ben bir balonda İstanbul'un profilini seyrediyorum.

Cumhuriyet Sanat Galerisinin blogunu inceleyene kadar (bilgiler ve görsel için teşekkür ederim.) adını bilmiyordum kullanılan tekniğin. Fotoğraflar, alüminyum ve plexiglass arasında hava almadan sıkıştırılarak yani DIASEC Tekniği ile sergilenmiş. Şanına değer bir sergi olmuş. Galerinin kapısından çıkınca da kendimi bir garip hissettim. Başka birşeyler görmeyi umuyordum sanki. Neyse...

İstanbul daha çoook yazılıp, çizilip, çekilecek... Ve ben yine de sıkılmadan takip edeceğim.

Herşeye, herkese rağmen çok güzel şehir yahu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder