Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


20 Ocak 2011 Perşembe

İstiklal...


İstiklal'in girişinde sağ kanatta İst Cafe'deyiz önce. Hava da güzel. Dışarda oturabiliriz. Zaten yukarıdaki karede oturduğum noktadan. Ayça, mantar çorbası sipariş etti. Ben açım. Mönünün görselleri de çok iştah açıcı. Pizza Beyoğlu' nda karar kıldım. Ortası rokalı falan. Hmmm... Mantar çorbası da süpermiş ama; bol taneli. Bu postu niye yazıyorum? Güzel şeyler paylaşılmalı ondan. İst Cafe'yi bilmeyen yoktur ama belki bir dahaki gidişinizde farklı birşey denersiniz. Uzun zamandır yapmadığınız birşeyi yapar; dışarda bir masada oturup İstiklal'i seyre dalarsınız. Biraz yavaşlamak lazım...

İşte Pizza Beyoğlu...


Çok hoşuma giden birşey var. Akşam saatlerinde Fransız Kültür Merkezi'nin önündeki ağaç birsürü serçe hep bir ağızdan ötüşüyor. Sanırım gün bitince oraya sığınıyorlar. O kadar çoklar ki... Bahar geldi zannediyorum, kendimi iyi hissediyorum. Bayılıyorum o duyguya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder