Şapkalarım Blisskiss' de ve www.hediyeyarat.com 'da satışta...

SAYFALARDA NELER VAR?

Başka şapka yok muu? Var... Zeynep ' de...


CONTEMPORAY İSTANBUL' dan birkaç kare, gözüme çarpan tasarımlar ve 2010 JAPONYA YILI... İTÜ' de JAPANESE DESIGN TODAY 100, Tasarım ' da...


KONYA Yolculuğu, BATI KARADENİZ turu SAFRANBOLU, SİNOP ve AMASRA Hep Gezsek ' de...


24 Şubat 2011 Perşembe

İstanbul ile temas halindeyim...

Size bir haber... Mart ayından itibaren Touch iSTANBUL; şehrimizin yeni dergisinde ben de varım. Şubat ayının en önemli moda aktivitesi; ki sizinle paylaşmıştım; İstanbul Moda Haftası idi hebrimin konusu. Defileler, sokak modası, sevdiğiniz moda blog yazarlarının ve tabii ki benim aktiviteyle ilgili düşüncelerimi görecek ve okuyacaksınız.

Nisan ayı için bir konuğum var. Ben O'na "Sokak Çocuğu" diyeceğim; O da eminim yanlış anlamayacak. Street Art İstanbul ekibinin kurucusu Pertev Emre Taştaban... Kendisi özellikle Beyoğlu sokaklarının duvarlarını boyuyor. Yasalara göre aslında yaptığı eğer izni yoksa çevreye zarar vermek! İzin almak zaten zor ya da yapılsa da üzerine boya çekiliyor. Ama pes etmek yok. Sanat sanat için mi toplum için mi? Ya da yoksa "Sanat sokak için" midir?

Çok güzel bir sohbetti. Bildiklerimiz, bilmediklerimiz ya da yanlış bildiklerimiz herşeyi konuştuk. Ama bir ay daha beklemelisiniz. Beklerken sıkılmayın diye söylüyorum, Touch İstanbul okuyun:) Mesela...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder